Document type
OtherPublication date
Publication license
Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/2445/177161
Què fa això aquí? Menys residus a la UB
Journal Title
Director/Tutor
Journal ISSN
Volume Title
Related resource
Abstract
L’Oficina de Seguretat, Salut i Medi Ambient (OSSMA) ha posat en marxa a les xarxes socials el concurs «Què fa això aquí? Menys residus a la UB». L’objectiu és promoure entre la comunitat universitària una adequada separació dels residus, tant a casa com a la Universitat, i fomentar la prevenció i minimització dels residus per aconseguir una societat de residu zero.
Del 26 d’octubre al 16 de novembre, els participants poden enviar fotografies o vídeos originals que inspirin la comunitat universitària a reduir residus o separar-los correctament. El concurs, patrocinat per Acciona, està dirigit a l’alumnat, al personal docent i investigador i al personal d’administració i serveis de la UB.
Aquest concurs forma part de la campanya de sensibilització ambiental KEFAXOKI_UB sobre els residus a la Universitat de Barcelona. Durant aquest trimestre, es podran veure a les pantalles digitals dels centres, i als comptes de Twitter i Instagram (@mediambient_ub) de l’OSSMA, diferents vídeos sobre quin és el contenidor on s’han de llençar els residus que generem a la Universitat, i quins són els errors més habituals que s'han detectat.
Subject
Subject (English)
Citation
Collections
Citation
UNIVERSITAT DE BARCELONA. OFICINA DE SEGURETAT, Salut i Medi Ambient. Què fa això aquí? Menys residus a la UB. [consulted: 8 of June of 2026]. Available at: https://hdl.handle.net/2445/177161