Document type
Master thesisPublication date
Publication license
Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/2445/107949
La inclusió de l'alumnat de les USEE a laula ordinària
Journal Title
Authors
Director/Tutor
Journal ISSN
Volume Title
Related resource
Abstract
Per què? Per què aquest tema i no un altre? Per què he decidit fer un projecte educatiu sobre la inclusió de l'alumnat de les USEE a l'aula ordinària? Doncs la veritat és que fa uns mesos no ho tenia tan clar com ho tinc ara. Recordo dies en que ni tan sols jo recordava per què havia escollit aquest tema, però ara ho tinc més clar que mai, vaig escollir aquest tema perquè és una necessitat de primer ordre. Davant de la societat actual és indispensable que hi hagi persones que vetllin per a que tots i totes hi tinguem cabuda en aquest món tan divers però a la vegada tan exigent. Tots i totes som diferents però alguns es creuen estar per sobre dels demés, és necessari que ens fiquem al cap que no hi ha dues persones iguals en aquest món i que això és el que ens dóna la riquesa que tenim. Si no fóssim tots diferents no seríem on som ara, no viuríem en la societat en la que ens trobem; Albert Einstein, Isaac Newton, Bill Gates, Beethoven, Salvador Dalí o bé Thomas Edison probablement a l‟escola no pensaven que arribarien tan lluny, eren nens que ara etiquetaríem amb Necessitats Educatives Especials(NEE), però això no els va impedir seguir la seva trajectòria vital i gràcies a tots ells ara som on som, aquesta és la riquesa de ser tan diferents.
Description
Màster Oficial en Psicopedagogia, Facultat de Pedagogia, Universitat de Barcelona, Curs: 2010-2011, Tutor: Núria Rajadell i Puiggròs
Subject (English)
Citation
Collections
Citation
AYNÉ LÓPEZ, Eva. La inclusió de l'alumnat de les USEE a laula ordinària. [consulted: 8 of June of 2026]. Available at: https://hdl.handle.net/2445/107949